06 juni 2006

Nationaldagen.

Sitter och ser på Project Runaway. Nej, jag är bara lite halvt intresserad av kläder. Okej, väldigt intresserad av kläder. Även om jag inte följer modevärlden slaviskt. Men när man väl tittar på det, blir det mycket lätt att skaffa sig en uppfattning. Därför är det kul. Faktiskt ett jobb jag har funderat på. Sprack när jag frustrerat kämpade med att trä symaskinerna på skolan. Hammare passade min hand bättre och det finns inte någon stor marknad för träkläder.
Det hade dock varit oerhört läckert att springa runt i egenhändigt gjorda kläder. Helt egen design och så.

Nåväl. Kan någon förklara varför man bränner sig så extremt enkelt på ryggen? Det tog inte alls lång tid innan jag bränt hela ryggen. Ser roligt ut när jag tittar mig åt sidan och jag inte har någon tröja på mig. Halva axeln är röd. Halva är vit. Inte blekvit, men ingen tydlig bränna än.
Nåväl. Det ordnar sig. Vi ska nog se till att hela kroppen blir brunbränd så småningom.

Det blev en del fysik pluggat faktiskt. Även om man kanske inte kunde tro det. Jag kanske inte gjorde allt för mycket, men det kändes trots allt bättre efteråt än vad det gjorde innan.
Wunderbar.
Vi som låg på bryggan var jag, Anton, Sigrid och Solle som kom efter en stund. Simon kom under sista halvtimmen också. Den halvtimme då jag försökte pricka en sten med andra stenar för att få ned de båda i vattnet. Oh, gosh vad det blev ointressant.

Aah just det. Grattis Sverige!

1 kommentar:

Författaren sa...

HAHA.. roligt. Hela världen skrattar åt oss. Fan. Inte alls roligt. MEH!