06 juni 2006

Saaaaatan.

06-06-06.

HÖHÖ. Roligt alla satanister. Det har ni längtat på ända sedan 1906. Undrar om någon satanist kommer ihåg den stunden. Don't think so! Det skulle betyda att han skulle vara 100 år. Tror ni att någon som dyrkar Satan skulle bli så gammal? (egentligen, vad tyder på att han inte skulle det. Visst, medellivslängden, men hallå? finns det någon speciell sådan för satanister? Om det finns kommer jag skratta mig själv till döds och sänka medellivslängden något.)

Nåväl.
Henrik Lundqvist har fått det högst ärofyllda jobbet att vara fotomodell till NHL 2007 (EA Sports). Riktigt tufft tycker jag. Fatta att han bara är 23 år. Han har vunnit SM-guld två gånger, Olympiskt guld, tagit en plats som förstemålvakt i NY Rangers. Dessutom är han nominerad till NHL's bäste målvakt tillsammans med finländaren Mikka Kiprusoff och kanadensaren Martin Brodeur. Dessutom x antal pris för bäst välklädde och snyggaste osv osv.
Jag vill också. Men jag hade nog behövt träna lite då.

Nu har man pluggat nog för idag också. Absolut sista plugget. Hoppas jag, om inte Monica får för sig något hemskt. Men nej, så sadistisk kan inte ens hon vara.
Men ja. Skönt att det är över. Nu är det plugg som gäller.
Oooh. Måste gå och kolla om jag vann handdatorsauktionen. Gick ut för två minuter sedan. *lubbar mot den andra datorn i köket*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Me like Lundqvist!! *drömmer*

Författaren sa...

Du får köpa NHL 2007 när det kommer ut i oktober.