09 juni 2006

Tjejsnack.

Satt och läste igenom lite gamla inlägg. Jag märker att jag har börjat lägga in lite ord och tappa ibland. Skärpning Micke.

Illa.

Annars då.

Amy Smart är söt. Speciellt i "Rat Race". Avril också. Jennifer Aniston också. Lisa Miskovsky är både söt och het vilket gör det hela omöjligt.
Nelly Furtado, Shakira och Stacy Ferguson (tjejen i Black Eyed Peas) är alldeles för heta. Jag vet inte vad jag ska göra när jag ser dem. Knepigt syndrom, det hela slutar med att jag sitter och stirrar på teven och hakan ramlar ned på golvet. Lite sorgligt. Men jag är inte mer än kille. Usch.

Så, nu vet ni ungefär vilka tjejer jag drömmer om på nätterna. I alla fall om man bara pratar om kändisar.

Och dessutom hon i den nya BK-reklamen. Hon som tar hamburgaren och trixar med den som vore den en fotboll. Tror hon blir het bara för det, plus att hon har snygga jeans. Helt min smak på klädsel liksom. Nåväl.

1 kommentar:

Anonym sa...

ohh Stacy my love! <3