19 augusti 2006

Mode.

Jag måste säga att Chelsea och Liverpool har gått ned sig.
Manchester United också.

Visst, engelska lag har aldrig varit bra på att hitta snygga matchställ.

Manchester United satsar i år på en retro-stil. Äldre men framgångsrika tider skall minnas. Hedervärt, men tröjorna? De är inte snygga för fem öre, enligt mig.
Chelsea och Liverpool har lämnat sina materialsponsorer Umbro respektive Reebook. Båda har gått och skaffat sig avtal med Adidas. Usch och fy. Jag spyr på deras nya dräkter.
Adidasränder från hals ända ut i armslutet har aldrig riktigt tilltalat mig.

Däremot har Arsenal prickat helrätt.
Enkel design och inte alls blaffig reklam. O2 är borta och nu står istället deras nya huvudsponsor på magen Emirates. Även namn på deras nya stadion.
Näe, om jag var tvungen att välja lag utefter hur snygg man skulle vara på planen (tänk om man någonsin fick göra detta) skulle jag definitivt dra på mig Arsenals matchställ.
Imorgon är det dags.
Heja heja.

1 kommentar:

Anonym sa...

<3 Emirates.. som förövrigt även sponsrar Team McLaren Mercedes.. WTF jag åker ju till Italien den sjunde septemeber! HAHA