26 augusti 2006

Onödiga listor i brist på annat.

Återigen har jag lånat listor av Sara.


Har du någonsin?
Ätit sushi: Nope, men måste prova någon gång.
Stått på scen: Jadå. Ett par gånger.
Blivit dumpad: Japp.
Varit ihop med någon som varit otrogen: Inte så vitt jag vet och hoppas.
Klättrat på berg: Räknas Ramberget?
Sett vita huset: TV-serien? JA. Huset där das President bor? Nej.

Antingen eller...
Kallt eller varmt: Hellre kallt. Man kan ju stanna inne då.
Spets eller satin: Satin låter häftigare.
Svart eller rött: Svart OCH rött, sida vid sida.
Regn eller snö: Snö. Mysigare så.
Rosor eller tusensköna: ROSOR.
Vår eller höst: Höst, för färgerna och allergins skull.
Historia eller vetenskap: Hum. Vafan?
Matte eller engelska: English of course. 'coz i'm better in that.

Motsatta könet...
Gillar du någon just nu från det motsatta könet: Mjo, kan man väl säga.
Vet den om det: Det hoppas jag.
Gillar någon annan dig just nu: Med risk för att låta ego... Säkert!
Vad tittar du på hos en kvinna: Ögon, leende och armar.

Inom de 48 timmarna...
Har du haft ett seriöst samtal: Självklart! Alltid seriös.. Hum.
Kramat någon: Jajjemen.
Kommit sams med dina föräldrar: Har vi varit arga på varandra?
Bråkat med en kompis: Herregud, nej!

Gillar du att...
Ge kramar: Jajjemensan. Myspys.
Ge massage: Om det är rätt person.
Gå promenader i regnet: Myspys, så länge det inte tränger in till huden.

Övrigt
Vad gjorde du förra sommaren: Mycket.
Svär du för mycket: Beror på humör.
När duschade du senast: I går.
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Denimblågrå.
Vilken färg är dina underkläder: Måste kolla efter...Vit, gul, rosa, grå, svart. (typ blommor)
Vilken låt lyssnar du på just nu: Communications - The Cardigans
Vad var det sista du sa: Go'natt (till mina föräldrar)
Vad är bredvid dig just nu: Ett glas Coca-Cola och teven.
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): Lagomt stökigt. Så det ser ut som att man lever här.
Vad var det sista du åt: Mammas hemlagade köttfärsbiffar och kokt potatis. Gott.
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Tänkvärd fråga....NÄSTA!
Har du en lavalampa: Undanstoppad sedan en tid.
Hur är vädret just nu: Uppehåll, men det är mörkt ute så jag vet inte.
Vad gjorde du igår natt: Satt uppe länge och kunde inte sova.
Vem pratade du sist med på telefon: Sigrid.
Vad gör dig glad: Jag vet inte, är konstant glad på kvällarna numer.
Vart skulle du vilja åka: USA. (och dit ska jag i oktober!)
Vill du ha barn: Jajjemen, måste föra säden vidare vet'la'du!
Vad ska dom heta: Vet inte, men det vore sött med Fanny och Alexander.

En till:
Bok / Film
Sångare / Skådespelare
Rock / Pop
Flip-Flops / Högklackat
Rakt hår / Lockigt hår
Bantning / Ät-vad-du-vill
Rött / Blått
Killar / Män eh? WTF?!
London / New York
Varmt / Kallt
Ljud / Tystnad
Blondiner / Brunetter
Dolce & Gabbana / Gucci eh? igen!?
Örhängen / Halsband
Vår / Höst
Britney / Xtina
Aniston / Jolie
Action / Komedi
Desperate Housewives / Sex and the city
Diamanter / Pärlor
Skola / Jobb
Stanna hemma / Resa
Hemmafest / Nattklubb
Tjejmiddag / Fest
Piercing / Tatuering
Baddräkt / Bikini Inte på mig hoppas jag att ni förstår.
Dansa / Sjunga om alla förstår att jag är oseriös så kör jag på båda.
Äta / Laga mat
Solsemester / Shoppingresa men kombinerat?
Sean Preston Spears Federline / Maddox Jolie-Pitt
Sagan om Ringen / Pirates of the Caribbean har inte sett pirates sååå.
Trädgårdsmästaren / Orlando Bloom och jag hoppas den är en kvinna.

1 kommentar:

Flaky sa...

SUSHI!!!!
tatuering mhm var???