17 augusti 2006

Privatliv.

Nu ska vi vara lite privata tänkte jag.

Jag är helt fri igen. Jag har varit singel ett tag. Men trots allt haft ett, låt oss säga lekande, förhållande med Nina. En del saker har hänt. Både genom mig i Östersund. Och genom henne nere i Tyskland.
Saker som gjort att vi än tydligare har sett ett slut på våra mysiga stunder.
Det fungerar inte att ha ett öppet, poly-förhållande. Inte för oss två i alla fall. Det är alldeles för omoraliskt på något vis. Ingen kan lita på någon och så vidare.
Därför är vi två bara vänner.

Det är som det alltid när jag och Nina gör en liten split-up. Det känns för jäkla skönt att vara fri och få göra exakt vad man vill med vem man vill.
Jag vet att det låter konstigt. Men hallå? Vad ska jag gräma mig över. Det är ingen idé att ångra något?
Jag är för sjutton inte ens arton (om dryga två veckor blir jag det) och det här är de roligaste åren i ens liv. Eller åtminstone de vildaste antar jag, det känns inte allt för hard core att springa runt med käpp eller rullator.
När ena parten har känslor åt ett annat håll är det lugnt, då förstår jag att det tar slut. Helt klart.
Jag och Nina är bra, om inte bästa, vänner fortfarande. Hon fick ju till och med reda på att jag kysste en kille på yran. Oops, det fick ni reda på också.
Just for your concern. jag är inte homosexuell. Inte heller bisexuell. Han var avundsjuk på att hans flickvän kysste en annan tjej. Han tog tag i mig och kysste mig med snusen halvt dinglande från överläppen. Lagomt mysigt, och jag kan ju säga att hans läppar inte tände till någon gnista hos mig.

Vilken confession det här blev.
Nåväl. Sex säljer eller hur är det?

1 kommentar:

Anonym sa...

Klockrent Micke, klockrent..