17 augusti 2006

Engelsk fotboll.

Åh, så jag längtar till på lördag.
Min minikusin kommer med familj.
Men de får ursäkta, för Premier League börjar.
Dagen till ära samsänder dessutom Canal+ med Kanal5 vilket betyder att Sheffield United - Liverpool börjar dagen kvart i två. Då har Hegerfors suttit i studion en kvart tidigare. Mwaha. Snacka om att jag kommer sitta bänkad. INGENTING, inte ens Victoria ska få störa mig.
Senare under dagen närmare bestämt klockan 16 börjar dagens andra drabbning. Arsenal - Aston Villa.
Jag hoppas innerligt att Freddie Ljungberg bli klar för spel tills i övermorgon. Olof Mellberg kommer nog stå som stabil back i Villa åtminstone. Dessutom spelas matchen på nya Emirates Stadium i London. Spännande värre!

Åh, så jag längtar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du kommer bli en sån soffpotatis!