24 augusti 2006

Så fel man kan ha.

På ett vis, alldeles för komplicerat för att beskriva här, hamnade jag inne på min MSN Space-sida där jag höll hov med blogg ett tag.

Där har jag en gång skrivit en lista över vad finnar och resten av världen gör vid olika temperaturer.
Så här ser bottnen ut på listan. Jag har publicerat bloggposten den elfte november klockan 21:11.

"/... /
-183°C - Mikroberna i maten överlever inte. De finska korna klagar över att mjölkarnas händer känns kalla.

-273°C - All atombaserad rörelse stannar. Finnarna börjar säga till varandra: "Perkele, vad kallt det känns ute idag."

-300°C - Helvetet fryser till is. Finnarna vinner melodifestivalen.

Vilket neverever kommer hända."


Listan kommer från någon webbsida, minns inte vilken.
Men se där på den sista meningen. Den är tillagd utav mig. Den syftar ju tillbaka på melodifestivaljoxet. Jag hade fel. Jag antar att jag ska äta upp det, men tyvärr. Skärmen är lite för hård, jag har redan testat.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hhahaha=) Jag tänkte faktiskt på det blogginlägget du skrev på msn-space när Finnland vann=P

Författaren sa...

Ja, jag har också fått tanken av att jäklar. Nu fryser ju verkligen helvetet till is. Och grisar flyger och sånt där, du vet.
Men jag kom inte ihåg att nämna det förrän jag läste det nu igen.