25 augusti 2006

Morgon.

Sitter och väntar på att UEFA-cuplottningen skall starta på Eurosport.
Det ska den göra om tio minuter tydligen.
Som jag skrev igår är Åtvidabergs FF , ja lilla lilla Åtvid, som enda svenska lag kvar i någon av de stora europeiska cuperna.
Skandal.

Dock överväger jag starkt till att kolla upp hur lätt (svårt?) det är att skaffa biljetter till FC Köpenhamns hemmamatch mot Manchester United på Parken. Och framförallt när den är. Men i och med att lottningen blev klar igår tror jag inte att jag skall vara allt för stressad med det hela. Men en koll skadar ju inte.

Fick också reda på att det kommer bli lite svårt att få biljetter till NHL-matcherna i Minneapolis. Minnesota Wild(z) som stadens stolthet heter har haft utsålt i ALLA matcher sedan verksamheten startades för fem år sedan. Men mammas kusin hade kontakter, så hon skulle göra allt hon kunde för att vi skulle få gå på "riktig" hockey.

Gosh. Kanot-VM på teve just nu. Jag bävar inför vår kanotdag med skolan. Eller snarare åt dagarna efteråt, då träningsvärken troligen kommer att sitta i.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snälla! Nämn inte kanot!! JAG VILL INTE!!

Författaren sa...

Oj, förlåt. Men ja. Det blir nog roligt ändå ska du se!