10 september 2006

Kväll.

Rätt skön kväll hos Tc måste jag säga. Halvt misslyckad från början från min del, då jag inte fått tag i Jessica på hela dagen. Men underbara Tc och Martin är välvilliga och delar med sig. Älskar er.

Älskar Tc än mer för hennes gulliga present. Lite halvt på måfå hade hon valt ut Hello Saferides debutalbum Introducing... Hello Saferide till mig. Så perfekt.

Ja, men kvällen var myspysig med massa god mat och så vidare.
Nu ska jag och Nina se på The Butterfly Effect och ännu senare somna.

3 kommentarer:

Anonym sa...

MHm, vilken är bäst, butterfly effects har väl gjioorts med två olika slut eller nåt?

försten, du jkag kollade på expressen tidgare så hittade jag en krönikör.
http://www.expressen.se/index.jsp?a=678794
är ni kanske släkt :P

haa de fint!

Författaren sa...

Hmm, ja. Det är nog mycket möjligt, men jag har bara sett det ena slutet. ^^,

Jo, faktiskt. Jag tror vi är släkt, på något vis. För alla som heter Lagercrantz är tydligen släkt med varandra.
Haha. Men jag vet inte hur.

Författaren sa...

Ja, jo det är ju sant. Och nu är det ändrat!