07 september 2006

Nicht sjukling?

Hade varit spännande att se Sven-Göran Eriksson i svensk fotboll igen.
Inte som förbundskapten dock, ve och fasa. Men som klubblagstränare. Kanske då i IFK Göteborg som tydligen står tränarlösa efter Arne Erlandsens något överraskande avgång.
I alla fall för mig överraskande.
Nåväl.
Ingenting som bekymrar mig.

Idag bekymrar inte heller min hals mig alldeles för mycket. Lite ont gör det, men med några pain killers går det finfint.
Ikväll har jag lyckats dra med Sigrid för att kolla på Nina när hon spelar match i Valhalla A. 19:10 för alla som behagar komma och heja. Vi kommer dock inte hinna se speciellt mycket då Sigrid, i sin tur, har dragit med mig för att se och lyssna på Mando Diao ikväll klockan tjugo på Liseberg. Myspys.
Hoppas bara vädret håller i sig och det får gärna bli lite mer vindstilla. Huvali'en så det blåser ibland.

Gosh. Det är torsdag, vilket betyder att jag missade Room Service igår. Fan. Jag får kolla upp när reprisen går.

Måste spela in GAIS-TV idag också. 21 på Kanal Lokal. Värsta spännande inför morgondagens match mot HeIF.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan man inte se room service på internet då?
Btw finns det förutsättningar för en mycket trevlig kväll=)

Författaren sa...

Mjo, men I do believe att det kostar pengar. Men jag ska kolla upp det hela.
Jajjamensan! Härligt!