29 september 2006

Sista inlägget.

Inte förrän på söndag-måndag kommer jag att skriva ett blogginlägg här igen. Tyvärr, för alla er som är grymt intresserade av vad som händer i mitt liv.

I går jobbade jag hela eftermiddagen och kvällen med att få färdig Magasin Lyran, som enligt mig och Solle är en given succé i skolans korridorer. Åh, så vi lyckats.
Ett gigantiskt tack till Anton som kämpade på bra med bilder i går. Det får inte bli lika stressigt nästa gång.
Men ja, vi är nöjda med resultatet.

Kort på Magasin Lyran idag också. Hm. Journalistik. Symboler? Penna och papper i högsta hugg? Nåväl. Vi får se. Det kommer nog bli fint. Får gå tidigare från idrotten också. Härligt. Ska dock springa 3 kilometer i dag på den seriöst tråkigaste enkilometersslingan någonsin.
Därefter alltså kort, och fem minuter efter kortet skall jag på intervju. Någon skum intervju med en ännu skummare man. Ja, se forskare. Nåväl. Det ska nog också rulla på smärtfritt.
Sedan hoppas jag på att det rullar lugnt upp till Åkers Styckebruk utanför Strängnäs där jag ska vara bosatt hela helgen. Kommer säkerligen bli soft. Tveksamt om jag får den vila jag så länge har trånat efter att få ha under helgdagarna.
Nåväl.
Nu måste jag packa.

Ha det roligt i helgen alla ni som läser detta.
Tänker på er.
...
[känslomässigt dravel i mängd]

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi kommer sakna dig och alla dina inlägg otroligt mycket. Åk inte!

Sis sa...

Trevlig resa!=)