01 oktober 2006

Frågestund.

SENASTE
Biltur: Åkte hem från Åkers Styckebruk. Kom hem för 45 minuter sedan.
Kyss: Två veckor sedan. Curse you munsår!
Låne-bok: "Inferno" av A Strindberg (varför envisas jag med att skriva "Stringberg" först?)
Film sedd: München i onsdags.
Dryck förtärd: En klunk Coca-Cola.
Mat äten: Lasagne.
Telefonsamtal: Nina.
Skiva spelad: Allan Edvall och skratta inte. Svenska visor är hippa.
Irritation: Hmm. På att GAIS bara hade 2905 åskådare mot Kalmar [khallmah:]igår.

JAG
Vill: Bli förmögen.
Har: En labbrapport att skriva klar.
Önskar: Rätt mycket.
Hatar: Orka.
Är rädd för: Rätt mycket, men för att vara "manlig" säger jag: INGENTING.
Hör: Datorn surra och bristen på musik.
Undrar: Om GAIS kommer klara sig kvar i Allsvenskan.
Ångrar: en massa saker jag gjorde när jag var 14 på fotbollsplanen.
Älskar: Mamma, pappa, Nina och GAIS.
Sjunger: När jag är ensam eller musiken tillräckligt hög.
Gråter: Det händer, men inte för ofta.

JA ELLER NEJ
Jag har en dagbok: Mja, bloggen och ett kollegieblock.
Jag gillar att laga mat: Tveksamt. Äta är trevligare.
Jag har en hemlighet jag inte delat med någon: Hum. Ja, kan man väl säga.

FAVORIT
Nummer: Självklart 11.
Färg: Grön, svart, röd, vit. En massa.
Dag: Vilken som helst, bara allt går min väg.
Månad: Typ. Juli eller september.
Drycker: Oj. Finns mycket gott.

FÖREDRAR
Gos eller hångel: Gos är mysigare.
Te eller kaffe: Ge mig kaffe!
Mörkt eller ljust öl: Ljust.
Rött eller vitt vin: Vitt is teh shit om man måste välja.

INOM DET SENASTE DYGNET HAR JAG
Gråtit? Nej.
Hjälpt någon? På ett eller annat vis, ja.
Köpt något? Nej.
Gått på bio? Inte det heller.
Sagt 'jag älskar dig'? Hmm. Det var nog faktiskt på förra dygnet jag sa det.
Saknat ett ex? Nope.
Skrivit i en dagbok? Inte det heller.
Haft ett seriöst samtal? Kan man la säga.
Saknat någon? Mjao.
Kramat någon? Hajjemen. Två stycken blyga 12-åringar bland annat. (och DÄR blev jag stämplad som pedofil i polisens register eller hur..?)

Inga kommentarer: