02 oktober 2006

300.

Mitt trehundrade inlägg. Det måste vi fira.
Hipp hipp hurra!

Så. Nog med festligheterna och tillbaka till allvaret. Vad har jag att göra i kväll?
Skriva en labbrabbort färdigt. Men det är inte speciellt mycket, så det ska nog lösa sig. Eller rättare sagt: Det kommer att lösa sig.


Enda smärre problemet är att jag är erbarmligt trött.
Men som sagt. Det kommer att lösa sig.
På med lite musik så är det lugnt.

EFTERLYSNING:
Är det någon som har låten "Sweet Swedish Winter" med Freewheel. Som kom ut för ett bra tag sedan?
Jag vill ha låten. Men hittar den ingenstans till nedladdning.
Så den som sitter och gömmer den, SLUTA! och GE MIG!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har du fått tag på den eller letar du fortfarande efter Freewheels låt?

Författaren sa...

Anonym
Jag har fortfarande inte hittat någon med låten. Tyvärr. Jag utlyser hittelön... En gratis kram till den som vill ge mig låten!