03 oktober 2006

Labbigt.

Jaha. Nu var labbrapporten klar. I och för sig känns det inte allt för bra att lämna in den som den ser ut just nu. Men det får duga. Han kan inte mer än skälla ut oss.

För övrigt är jag otroligt trött.
Jag längtar faktiskt till onsdag, torsdag och fredag. Inga riktiga lektioner utan bara projektarbete hela dagarna. Gud så jag ska dricka kaffe och röka.
Eller stryk det sista. Det gör jag aldrig så, det vore ju dumt att börja nu, bara för att jag ska bli författare. Eller hur?
Nej till rökning.
Ja till kaffedrickande.

Vi får se hur det blir. Ser inte direkt fram emot i morgon. Känns inte alls roligt att ha labbar på eftermiddagen. Längtar tills allt sådant är slut, vilket inte är förrän vi slutar. Herregud.
Oj, så klockan rusat i väg. Snart dags att gå och lägga sig.
Hoppas jag kan somna relativt direkt i kväll.

Inga kommentarer: