18 september 2006

Träning.

Jag har misstankar om vem the mistery girl kan vara. Men de stannar hos mig för att i största möjliga mån undvika missförstånd. Det får inte heller stiga mig eller någon annan åt huvudet.

Sitter fortfarande och eftersvettas efter min löprunda känns det som. Är fortfarande glödhet om jag tar på mig själv. Bränns nästan. Men bara nästan.
Skönt var det som vanligt, förutom att jag hade skrämmande ont i knäet och dessutom kändes det instabilt i början av joggingturen. När jag är ute på sådana här äventyr använder jag inte mitt skydd. Det ska inte behövas på asfalt som inte är alltför backig. Kanske därför det kändes lite instabilt.
Nåväl. Smärtan försvann när låren blev lagomt avdomnade av löpandet. Nu kommer dock smärtan tillbaka och även något som ser ut som en rätt kraftig uppsvullnad snett ovanför, där jag tidigare hade ont.
Känns kanske inte alltför bra.
Nåväl.
Det ordnar sig.

Nu är det Idol som gäller.
Inaktivitet.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Blir ju inga pengar för mig om du fortsätter såhär!

Anonym sa...

Vad gör en mistery girl för något?

Författaren sa...

En mistery girl skickar sms till mig och säger att jag är söt. Vägrar sedan berätta vem hon är. Förutom att hon, som mig, går på Hvitfeldtska i naturtrean. Spännande värre!

Anonym sa...

Oo, drama.