12 oktober 2006

Denna ständiga tröttma.

Just nu vill jag inget hellre ha än en kopp kaffe. Men det är för sent.
I stället borde jag gå och lägga mig. Klockan är faktiskt snart 23.

Virtanen är så skön.
Men inte är väl Göteborg analsex och Stockholm modern petting?
Det är väl diskriminering?
Historiskt sett skulle det vara på detta viset.
I detta fall väljer jag Stockholm hundra gånger av hundra.

Nu är det tråkiga Filmkrönikan.
Fick otrolig lust att se Woody Allens nya film Scoop. Scarlett Johansson gjorde den värd det direkt. Men i alla fall.
Det bra med Filmkrönikan är snygg tapet i bakgrunden.
Och Woodys glasögon är heta.

Nu ska vi se på Seinfeld. Skölja ur äckliga gelén frisören hade i håret på mig. Hata gelé. Fungerar inte ens hälften så bra som vax.
För övrigt blev jag lycklig när Manuela, min frisör, berättade att hon var gravid! Superkul för henne och Ivan. Helt underbart till och med. Man blir så glad när man hör sådant.
Åh, så mysigt.

Misstolka det inte, men jag kan knappt bärga mig innan jag får äran att bli fader.
Spännande.

Inga kommentarer: