20 oktober 2006

..hör hur fåglar sjunger glatt...inte.

Den enda, nåja, vuxensysslan jag gör, har jag gjort i morse.
Tvättat!
Jag känner mig hysteriskt vuxen när jag trycker i gång torktumlaren och sopar golvet rent från damm.

Jösses.

För övrigt har min mobil varit spårlöst försvunnen sedan i går eftermiddag. Hittade igen den för någon minut sedan. Den låg på min byrå. Helt öppet för vem som helst att se den. Men eftersom jag sitter i min, relativt låga, fåtölj såg jag den inte. Attans, hur denna korthet bedrar mig ideligen.

Vad händer idag?
Ge Solle allt ekonomiskt arbete för Magasin Lyran.
Idrottslektion. (ryktet säger att eftersom Nisse inte fick ha lektion i "kast med liten boll", tog Rebecka över lektionen och skall boxas med oss. kan bli intressant och se hur hon tacklar det här.)
Hem och se till att mina saker hamnar i resväskan och se till att den inte väger över tjugotre kilo. Men det kommer den inte göra. Även om det känns som femtio.
Sedan ska jag antagligen vara med Nina. Gå till sängs tidigt dessutom. Är ju för sjuttsingen Högskoleprov i morgon ju.
Jag siktar åtminstone på över snittet som ligger på 0.9-1.0. De magiska siffrorna tvåkommanoll är nog rätt svåra att uppnå om man säger så. MEN inte omöjligt. Så jag ser positivt på det hela. Japp, det gör jag.

Nu måste jag äta frukost. Hungrig som jag är.
(meningslöst dravel i mängd)

Och förresten är jag huskut (jamtska) avundsjuk på Anna som fick en intervju med Bobbie och Johan Friberg da Cruz. Åh, min gud liksom.

1 kommentar:

Sis sa...

Haha! Du blev så ägd av mig på badmintone på gympan idag!!