19 oktober 2006

Inspirationsförlust.

Jag hade ju inspiration för en liten, liten stund. Den försvann.
Huvudvärk kom i vägen.

Känns som om jag håller på att bli sjuk. Vore oerhört förargligt.
Nej. Tänk positivt. Inga sjukdomar då.
Hoppas jag.
Får klä på mig lite.
Mysa lite i kväll tillsammans med mina nylånade böcker och strukturera upp mitt arbete om Amerikanska revolutionen. Får inte glömma bort att ta hem matteboken i morgon. Den blir kanske min bästa vän.

Måste smaka på "Pizzabullar" från Findus som man gör reklam för på teve nu. Ser gott ut.

Har ni någonsin märkt hur otroligt frustrerande det är att inte ha spegel i badrummet? Inte? Då ska jag tala om för er att det är hemskt. Håller på och röjer ur badrummet som ska renoveras under tiden vi är bortresta. Jag är mer exalterad över det än över resan.
Det är konstigt.

Inga kommentarer: