17 oktober 2006

Kvällen.

Det är inte det roligaste att skriva om filmen vi såg på filmkunskapen. Det är i och för sig ett otroligt skönt ämne, med mycket allmänbildning.
Ingmar Bergman känns ju naturlig i allmänbildningen.
Men det är likväl rätt trist.
Vi får se hur mycket jag kan ordbajsa för att fylla ut.

För övrigt ligger jag nu trea i tipset. Låg tvåa, på samma poäng som ettan men med en mindre hum. Något. Vet inte riktigt hur det fungerar. Men nåväl. När IFK Göteborg gjorde 3-2 målet i dag mot Djurgården åkte jag ned till tredje plats. Men jag ligger där uppe och jag är grymt stolt.
Hoppas på att jag kan stanna kvar där uppe till prisutdelningen. Hoppas på någon form av pris. Haha.
Nåväl.

Nu måste jag fortsätta att skriva.
Yuck. Min säng är upptagen. Av en mängd kläder och en resväska. Inte roligt då.

Inga kommentarer: