15 november 2006

Jobbiga tider.

Japp. Nu har jag sovit ytterligare ett par timmar. Det är så jag lever just nu.
Vaken ett par timmar, lägger mig och sover ett par timmar. Går upp och mjukar upp knäet med lite sjukgymnastik och så sätta sig framför datorn, äta och gå och lägga sig igen.

Sjukt jobbigt.
Men man vänjer sig väl.

Nu ska jag återigen gå och försöka sova lite, så får jag åka till distriktsköterskan för att linda om knäet igen. Ty det blöder.

Jag tror inte jag upplevt en läskigare känsla än när de drog ur dräneringen ur knäet. Typ två slangar som suger ut blod och ledvätska för att inte knäet ska svullna upp helt och hållet typ. När sköterskan drog ut dom förut i dag, innan jag fick gå hem, kändes det som att allt i hela knäet skulle följa med. Jisses.
Men det gjorde inte ont. Det var bara läskigt värre.
Ischa. Plus att det var blodigt.
men nu ska jag inte äckla er mer. Förlåt.

Inga kommentarer: