12 november 2006

Kryckproblem.

Men åh.
Ska ju som sagt operera knäet i morgon.
På privatklinik.
Eftersom svinnet av kryckor är så stort ombeds man besöka hjälpmedelscentralen för att få ett par kryckor, för att det ska bli något billigare att operera sig på privatklinik (även om inte det rör mig, utan kommunen.).
Nu är det så att jag ska operera mig i morgon och man kan hämta kryckor. Men idioterna vill se mig personligen för att lämna ut kryckor. Det räcker inte med ett intyg av läkare eller så, nej nej. Åh. Så nu kommer jag vara utan kryckor till tisdag.
Då är jag opererad. Kommer inte kunna gå. Hallå? Hur fan tar jag mig dit då?

Nåväl. Nu har jag sådan tur att vi har en gammal krycka hemma (kanske därav svinnet av kryckor hm. men den är faktiskt mormors och hon bor långt i norr så berör inte oss typ. men ändå.) och kan hoppa runt på vänsterbenet och kryckan. Men tänk om så inte varit fallet. Då hade jag begärt hemkörning av kryckan.
Nåväl.
Det får väl ordna sig.
Men det är trots allt sjukt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

OJDÅ, idrottsskada?

hoppas allt går bra !

krya på dig(?) säger man så?:p

Författaren sa...

Japp. Fotbollens baksida liksom. Men jag fick reda på att det är mina föräldrar jag ska skälla på! Medfött knäfel. Nåväl.

Haha. Tack så mycket.. :) visst kan man säga så!