22 november 2006

Ont men fotboll lindrar.

Åh, nu misstänks infektion.

Hög feber.
Det hettar i hela det högra, opererade benet.
Konstant trötthet som gjort att jag sovit hela dagen.

Måste till sköterskan i morgon. Hoppas pappas jobb har överseende.
Orka gå ända dit. Det spelar liksom ingen roll om man tar bussen, det blir ändå lika jävligt långt att gå. Åtminstone på kryckor.

Dessutom har förbanden över såret blivit mättade. Känns som om det ligger en två veckor gammal sockerkaksbit utanför knäet. Luktar lite grann på samma vis.

Ännu en CL-kväll. Åh, vad jag älskar dessa veckor. Har man inte Canal+ så får man ta vad man har.
Åh. Pizarro gjorde ett fint mål (sitt andra i matchen) för Bayern München nu. 2-1 till dem mot Sparta Moskva. På bortaplan. Tydligen första tävlingsmatchen som BM spelar på konstgräs någonsin. I ett nollgradigt Ryssland. Burr.
Väntar dock på Liverpoolmatchen i kväll. Orka se italienskt mot portugisiskt. Aldrig gillat portugisisk fotboll och Zlatan är överreklamerad.
Istället bra fotboll från England och Anfield Road (måste besöka någon gång) då Liverpool möter PSV Eindhoven. Jag såg Kromkramp i PSV-tröja så sent som i morse på Goalshow. Spelade inte han nyss i Liverpool, efter att ha kommit från PSV? Eller var han bara ett lån? Jag blev förvirrad.

Nåväl. Jag har skrivit fyra rader på mitt arbete om amerikanska revolutionen och större ointresse har sällan skådats. Jag ber om ursäkt, historiefreaks all over världen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fyra rader. Maha! Heja!

Författaren sa...

RE: anonymous
Ja, det är så dåligt att jag skäms. Men det är uppe i en sida nu!