18 november 2006

Oroligt.

Gud vad jag svettas. Fick en liten feberrush mitt efter dagen. Himla obehagligt, men det gick över. Jag tror jag får svettningar av medicinerna. Men jag vet inte.
Hm.
Tål att tas reda på dock.
En rapport från Sigrid säger att Nina va rätt packad på spårvagnen. Blir lite orolig för henne.
Hon blir aldrig packad. Gosh. Hoppas hon ringer snart i alla fall. Men hon kan ta hand om sig, så det är nog lugnt!
Men jag vill att hon ringer av andra orsaker kanske.

Men nåväl.
Gud vad dåligt Pimp My Ride International från Sverige var. Eller ja. Heavy Metal-geeks som dessutom är enäggstvillingar. Heavy Metal har all potential att inte vara det minsta töntigt. Men de här två tvillingarna. Ajajaj.
Bilen blev inte heller den något vidare tyckte jag.
Nåväl.
Dom blev nöjda och det är väl det som räknas.
Men i alla fall.

Får väl sitta och vänta på ett samtal.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahah! Så illa var de inte med Nina! Du kan vara lugn;)

Anonym sa...

piller mannnen.

nåväl. riktigt nice med en bild med datorn ihögsta hugg till höger.
Woh!

Sevy sa...

Hey Micke! Hoppas du mår bättre snart! Krya på dig! KRAM Sevcan.