20 november 2006

Första dagen.

Wihou!
Gjorde första skoldagen på en månad i dag. Hihi. Grattis på mig! Eller något liknande. Det var i alla fall jätteroligt att vara tillbaka.
Men fy satan vad jag fick ont i knäet under bamba. Inte roligt. Nåväl. Jag satt igenom gymnasiets första religionskunskapslektion. Med danskan Lis Hanne. Jisses. Men man förstår henne mycket bättre nu, än i början när vi hade samhällskunskap med henne.

Svenskan gick ju bra. Lagom mjukstart med att titta på Brokeback Mountain. Myspys. I alla fall för cowboysen.
Idrottsfysiologin kunde jag dock inte stå ut genom. När jag kom hem slängde jag mig i sängen och bara njöt av vilan. Ryggen ville väldigt gärna ha något under sig. Knäet fortsatte värka, men så klart - värktabletter!

Har nog lite feber just nu. Var tvungen att resa på mig när mina tankar om varför vi egentligen lever och liksom, ja. Varför?.. började bli lite för invecklade.
Jag får lite av svindel när jag tänker på hur osannolikt det är att vi lever här och nu egentligen.
Nåväl.
Man kanske kan vinna på lotto då? Får köpa en trisslott nästa gång jag går till affären.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var trevligt att ha dig tillbaka! Välkommen=D

Författaren sa...

RE: sis
Det var jätteroligt att vara tillbaka. Får gå lite på lågväxel i början dock. Tack!

RE: eknander
Jo, det var ju det. Haha. Men nåväl. Nästa gång jag går till affären kan vara om ett halvår?