11 december 2006

Handboll.

Jag måste berätta för er om min dröm jag hade natten till i dag.

Helt plötsligt befann jag mig i damhandbollslandslagets omklädningsrum innan match. Men det var ingenting konstigt med det. Jag skulle nämligen spela. Jag blev uttagen i första uppställningen både anfall och försvar. De limmade fast en peruk på mitt huvud med tapetklister.
Sedan ut och lyssna på nationalsång och jag inser att det är i Scandinavium vi spelar och jag äger sönder alla.
Vi vinner mot Ryssland i VM-finalen med 34-20 och jag har gjort 15 mål. Jag blir hyllad av 12044 i publiken och i omklädningsrummet har hela laget en gigantisk orgie efter segern.

Jag har alltid trott att det skulle vara fotboll jag var grym i.
Och dessutom i herrlandslaget och utan någon orgie.
Ja, nej. Jag vågar inte sova längre.

Inga kommentarer: