19 december 2006

I hate mondays.

Okej. Nu har jag gjort 71 av instuderingsfrågorna. Jag är oerhört seg.

Men i alla fall.
Lyckades riktigt bra på religionen på vårt "seminarie" trots att jag inte ens läst något. Orkade helt enkelt inte, men vi diskuterade bara saker som vi redan visste. Skönt det. Hade kanske kunnat vara bra att referera till artiklarna, men äschdå. Hon är dansk. Det ordnar sig.

Idrottsfysiologilabben idag var... inte svår... och inte lätt. Den var mest jobbig egentligen, för det är rätt svårt att veta vad man egentligen använder när man gör vad och hur är ju ännu värre. Att sedan prata om musklerna på latin det går inte. Vi är fortfarande i stadiet där vi säger "den där" och petar och pekar på oss.

Trångt som in i helvete på cp-sexton i dag. Hemsk tid att åka hem det där egentligen. Nåväl. Det är inte många gånger kvar med kryckor, förhoppningsvis.
Kanske kan få släppa dom på fredag? Hoppas innerligt.

Åkte plötsligt till Ikea på rea. Hihi. Ikea <-> Rea. Det rimmar ju. (ja, ni kan läsa er till hur trött jag är.) Hittade i alla fall svart-vita magneter. Finfint ska det bli till min nya spejsade whiteboard med presentpapper. Ni som inte förstår får titta in på bilddagboken och leta.
Fick världens inspiration, som vanligt att göra om mitt rum, men det lär inte bli förrän till våren. Pappa låter rätt positiv till att faktiskt måla om i mitt rum dessutom. Me likeo.

Sedan har det varit historiafrågor som har blivit svarade på och som sagt instuderingsfrågorna till det stundande biologiprovet.
Jenny - jag lider med dig.
Sigrid - jag lider med dig.
Alla i vår klass som har Biologi B - jag lider med er.
Solle - jag dödar dig.

Nu ska jag sova gott i ett par timmar för att gå upp tidigt i morgon och ha journalistik klockan 08:00. Slutar inte förrän 17:15 och efter det måste jag plugga vidare på biologin.
I'm bloody fucked. (rolig mening.)

3 kommentarer:

Flaky sa...

vad e addresen ti din bild blog?

Författaren sa...

RE: flaky
Länk finns här i sidomenyn. "Bilddagboken [urbanx]" Det är min och Antons.

Anonym sa...

Jag lider med dig med!