08 januari 2007

Första skoldagen.

Så var första skoldagen 2007 avklarad.
Gick väl rätt lugnt till.
Bara idrottsfysiologi på schemat men det är trots allt en ansträngning att gå upp klockan elva för att duscha och göra frukost åt Nina och säga hejdå till Nina och göra i ordning sig själv för att ha lektion halv tre till fyra för att sedan åka hem och nu sitta vid datorn och lyssna på pappa som planerar olika typer av ny garderobsförvaring i mitt rum som skall göras om. Livet är allt för jobbigt ibland.

Okej. Jag skojade bara.
Men det blir jobbigare i morgon. Börjar 8 och slutar 17:15...
Lektion efter lektion efter lektion dessutom. Inga befriande håltimmar.

Men i alla fall. Jag har i alla fall fixat tid hos någon sjukgymnast. Eller jag har åtminstone satt upp mig så att de ska fixa en tid och ringa upp mig när de fick tid. Det är inte så krångligt som det kanske låter.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tufft liv du har;)