19 februari 2007

Bingo.

Åh. Bingo Royale är sjukt roligt.

"Hej, kom och hjälp mig!"-Nisse som jag redan dyrkade under MTV-tiden fortsätter briljant. Åh.
Mona ser påtagligt onykter ut och livepublik på en liten bar. Jag vill ha biljetter dit nu. Varför måste roliga tevesaker hända i Stockholm?

Andreas Kleerup förvirrat världsvan och skönt sunk i lekar som "Laleh or No Laleh" eller med andra artister. Håkan har också figurerat i leken.

Nåväl. Jag ska fortsätta titta på SVT Play. Sjukt skönt att man kan streama programmen, även om jag måste förbereda avsnitten genom att låta det gå igenom en gång innan jag kan titta på det. Bättre bredband åt folket!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Neeej! inte Bingo Royale :S
Jag hatar det programet, förstår verkligen inte meningen med det, kasnke helt enkelt inte min humor! Jag är totalt livrädd för denna Mona...

Författaren sa...

RE fredrik
Smaken är som baken! Meningen är nog att man inte direkt ska förstå sig på det faktiskt. Ironi mot bingolotto ftw! "Grattis, du har vunnit en begagnad bil!"