12 februari 2007

Bästa sättet att hitta saker.

Hm. Blev tvungen att ringa till Gothenburg Medical Center för att kolla upp när jag skulle vara där på onsdag. Visste att det var på alla hjärtans dag jag skulle dit, men hade ingen aning om tiden. Så, som sagt, ringde jag dit.

Fick besked och jag hukade mig av illamående när jag fick det uppläst för mig. 09:15. Fyfan, det är ju sportlov och dessutom alla hjärtans dag. En alla hjärtans dag som kommer bli så tom utan Nina. Saknar dig, gumman.

Men i alla fall. Tillbaka till ämnet. Tio minuter efter att jag ringde hittade jag lappen där min uppbokade tid stod. Den lapp som jag letat efter i en vecka nu. Den uppenbarar sig EFTER att jag fått ringa och störa dem. Inte för att jag störde den unga kvinnan, som lät rätt söt, men ändå. Det känns surt på något vis. Tillhör inte det här lagen om alltings jävlighet? Eller om det är Murphy's lag. Eller om de två lagarna egentligen är samma lag? Nåväl.

Nu ska jag bli rörd av Extreme Home Makeover.

Inga kommentarer: