15 februari 2007

Förmiddag och Sticky.

Japp. Nu bär det strax av till Solle i Onsala för att förmiddaga tillsammans med just Solle och huvudkocken Fredrik.
Riktigt myspys.
Sedan blir det Sticky och Molotov Jive. Lycka!

Kommer nog bli skapligt med folk i kväll eftersom det är Top Floor. Jag har dock aldrig varit där när det varit Top Floor. Men vi får se. Det kommer nog bli en riktigt fin kväll i alla fall.
Nu förväntar jag mig att TC är där, för hon sa att hon skulle komma. Det var i och för sig två veckor sedan, men ändå! Bäst att jag skickar ett påminnelsesms senare kanske.

Nåväl. Vi hörs kanske i natt. Troligtvis i morgon.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Förlåt, förlåt, FÖRLÅT! Jag har sjukt dåligt samvete för detdär. Andreas sa att du ringde när vi var på g hem från Borås. Vi hade varit och vbadat hela dagen och jag hade verkligen ingen som helst ork, plus att en total pankhet råder. Jag hann knappt komma innanför dörren förän jag blev tvångsfluttad (vi snackar en ren och skär kidnappning)till filmvisning i mölndal. I all hast glömdes mobilen hemma och jag kunde inte ringa och förklara mig. FÖRLÅT! Om du inte hatar mig så hade det varit kul om du var pepp för att gå ut på lördag. Sofia fyller 19, jag har rånat min mor och vi tänkte göra stan osäker.. Förlåt igen.

Författaren sa...

Re tece
Nämen oj! Inte meningen att du skulle få dåligt samvete. Förlåt. Haha, blev lite skraj när Andreas svarade, jag var definitivt inte beredd på det. Tyvärr tror jag inte att det blir något. För då borde jag varit ute redan nu, men gärna nästa vecka eller veckan efter det eller ja, du förstår! Och nej, jag hatar dig absolut inte.