10 februari 2007

Mellosuccé.

Åh. Först fick jag rysningar av låten. Hon måste gå vidare, men det skulle vara för bra för att vara sant.

Men det som tycks omöjligt händer. Läraren från Munkedal slår allt motstånd (utom kanske The Ark eftersom de också gick vidare) med en så vacker låt att man inte kan annat än att njuta.

Åh. Låten och hennes bakgrund gör henne så vacker och oskyldig.
Vackert och oskyldigt. Trots att hon nästan såg ut att ha dåligt samvete när hon gick vidare.
Tänk att mello kan vara så tillfredsställande.

För övrigt tycker jag att Kristian Luuk gör ett bra jobb. Han är så icke-mello man bara kan bli och därför försöker han inte vara större än tävlingen, såsom Lena PH förra året.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det ligger nästan alltid något i det du säger? Det är en gåva, vetu.

Författaren sa...

anonymous
Åh, jag vet inte vem jag ska tacka för gåvan. Men jag tackar dig för kommentaren! :D