07 mars 2007

Lyrancomeback.

Jag är riktigt trött. Jag somnar så fort jag öppnar min bok. Det är inte bra.
Men jag ska fixa det här. Det löser sig om jag bara ligger i.

Ledig i morgon, men jag har sjukgymnastik på morgonen som vanligt. Eller egentligen inte alls som vanligt, eftersom det är torsdag i morgon. Nåväl, jag hoppas att hon blir glad när hon hör om mina framsteg på gympan senast. Åh, jag är på så vis glad. Men jag tror jag har utvecklat någon form av manodepression. Det är ju inte bra. Men som om jag bryr mig?

Lyranforumet har kommit i gång på riktigt igen, efter dagens möte. Riktigt roligt och det finns mängder av idéer. Härligt. Hoppas att vi tillsammans kan skapa en ny stormaktstid framför oss. Plötsligt vill jag inte lämna skolan, eller rättare sagt - jag vill istället för att gå i skolan, jobba heltid med Lyran, men det fungerar inte så länge man har en mängd plugg tyvärr. Nåväl. Man gör så gott man kan och hoppas på att det blir riktigt bra.

Inga kommentarer: