28 mars 2007

SVORDOMAR STOPPADE

Höll nyss på att skrika ut könsord i lägenheten. Ja, jag tror att man hade hört det över halva Göteborg, men jag stannade på "FFFF..."

Upptäckte att 3 sidor av mitt projektarbete inte blivit sparade, trots att jag tryckte på spara. Jag blir så trött. Oerhört trött.

Natten är bara barnet. Infantilt jollrande och dreglande. När jag somnar kommer den röra sig fram med permobil i fel körriktning på E20 och med trasig hörapparat i vänster öra. Återigen dreglande.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Datorer borde skjutas.
Jag fick skriva om första halvan av mitt senaste tal tre gånger för att datorn vägrade spara. Det är helt klart tre gånger för mycket :)

Anonym sa...

men vilken helvetes jävla skit. Du borde ha skrikit mer!
Snygg metafor med natten som gammal permobil-pensionär annars^^ i like:D

Författaren sa...

RE matilda
Tack så hemskt mycket för medlidandet. Det värmer. Och medlidande skickas direkt tillbaka. Datorer är bara till problem.

anton
Mjo, helvetes jävla skit mumlade jag för mig själv ett antal gånger när jag skrev om sidorna. Men som sagt, jag ville inte väcka stackars tant Gullan som bor ovanför. hihi. Tack!