15 april 2007

HUR VIKER MAN EN BRÖSTFICKSNÄSDUK?

Så mysigt att vakna upp med någon vid sin sida igen. Det var längesen. (okej, bara någon vecka elller så, men allting är relativt.)

Har faktiskt sprungit relativt obehindrat i dag. I ett par hundra meter trilskades knäet med att knaka, knäppa och kännas allmänt instabilt men efter just de där hundra metrarna ordnade det upp sig och jag kunde springa runt Eriksberg med lätthet. Det var sjukt lång kö in till Eriksbergshallen. Något var på gång - en massa finklätt folk var där - och jag har inte den blekaste om vad det handlade om.

Nåväl. Min balutstyrsel är helt klart nu, inklusive bröstficksnäsduk. Hur fan viker man en sådan, det kommer antagligen sluta med att jag bara knôkar ned den i fickan, som är förvånandsvärt djup.
Och jag har köpt UV-strålningsskyddande tejp som jag kan sätta över mitt gigantiska ärr när jag solar och sånt.
Fint schå.

Resten av dagen har kantats av fotboll. Om en liten stund börjar fysikplugget på allvar. Jösses, vad tråkigt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Finns det tejp för sånt:O Och jag som fick stå ut med solfaktor 40 typ när jag var liten med mina ärr! Jobbigt att bli insmord ju! Kunde de inte kommit på de lite tidigare???

Författaren sa...

sis
Yes, det finns det! Jag är överlycklig!