16 april 2007

SNART ÄR DET SLUT

Okej.
Jag har funnit något häpnadsväckande.
Så här många dagar är det kvar att gå på gymnasiet... Trumvirvel tack?

19 schemalagda dagar kvar.

Det här faller bort:
• 20/4-27/4 - Europaresa med klassen.
• 30/4-1/5 - Klämdag + Första maj.
• 3/5 - Jag har ingen lektion = ledig.
• 17/5 - 18/5 - Kristi himmelsfärdshelgen
• 23/5 - Betygen är satta... måste man gå på resten av lektionerna?
• 24/5 - Jag har ingen lektion = ledig.
• 25/5 - Kommer någon gå på den historialektionen, när det är studentbal på kvällen?
• 28/5, 29/5(?), 30/5 - Jag har inga lektioner = ledig.

Viktiga datum att hålla reda på (än så länge):
• 18/4 - Fysikprov
• 20/4 - 27/4 - Europaresa (Berlin, Prag, Strassbourg och lite andra mindre städer)
• 5/5 - Projektarbetet måste vara färdigt.
• 15/5 - Slutprov i Fysik B
• 22/5 - Betygen måste vara satta (vilket betyder att Digitalfoto- och Webbdesignuppgifter måste vara klara.)
• 25/5 - Studentbal på Valand
• 31/5 - STUDENTEN. Springa ut någon gång efter 12:30.
(och här skall tilläggas att vi kommer ha någon typ av historiaprov/inlämning.någonting i Religion A också)

Det blir antagligen den mest hektiska tid jag någonsin upplevt. Men sjukt roligt kommer det att bli.
Och om man räknar optimistiskt kan man lätt få det till endast 15 dagar kvar för mig. Herre min skapare. Det är inte mycket.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Inte klokt hur fort allting har gått! Vad hände?? Slutångesten växer sig större...

Författaren sa...

sis
Nej, nu slopar vi det här med slutångest och istället skapar vi lust för nuet. Vi ska ha sjukt roligt de sista veckorna. Så är det bara. Och jag är säker på att det kommer bli en fantastisk tid, både före, under och efter studenten!

Anonym sa...

Vi har 13 skoldagar tills betygen är satta! Det är sjukt.