23 maj 2007

"Alla manodepressiva är ***ar eller *****a!"

Åh. I dag är det nästan en helig kväll också.
Champions League-finalen.

Liverpool - Milan igen.
Jösses. Vart kommer det att sluta i år?
Jag vågar inte spekulera.
Men jag kommer att sitta bänkad.

För övrigt klarade jag fysiken. Lite besviken över att jag inte prickade G-gränsen än en gång. Fick tre poäng för mycket. Men det gjorde ju ingenting mer än att min winning streak bröts.
Projektarbetet visade sig vara ett klart MVG, och det är jag definitivt nöjd med. Skulle jag vara något annat, vore jag ju korkad på riktigt.
Magnus vägrade berätta något om betyget dock. Så vi måste komma på lektionen på tisdag. Oerhört irriterande att Schillerska tar studenten samtidigt. Jag tror att vi får göra någon slags deal där. Antingen lägger vi om historialektionen, eller så skjuter vi upp Schillerskas utspringning, vilket som helst passar.
Jag tror jag håller på att bli manodepressiv. Inte bra, eftersom vi kom fram till ett och annat om just detta tillstånd i går. Men det var bara lösa teorier. Det är lugnt. Jag lovar.

Och som jag har fått för mig. Jag kan inte bli emo nu, för jag fick en lite för kort lugg i måndags. Typiskt.
Åh! Jag spelade fotboll för första gången på över ett halvår och jag blev så glad. Så oerhört glad. Det gick utan problem, och med lite aloe vera-salva på benen i natt, känner jag mig riktigt pigg.

Inga kommentarer: