16 maj 2007

DET ÄR ÖVER NU

Åh. Nu kan jag slappna av ordentligt.
Webbdesignprovet är klart. Hemsidan är klar.
Om ni vill se den får ni ha Mozilla Firefox installerat. Kravet var att den skulle kunna visas i en webbläsare vilket betyder att jag inte orkat fixa allting så att det fungerar i till exempel IE.
IE, som inte förstår min CSS, är dåligt. Det har jag också kommit fram till nu. Men iaf. HÄR

Till och med religionsgrejen är klar. Tog mig 45 minuter när jag satt och skrev den på håltimman. Sedan gick jag ut, försökte hitta skor och en skjorta. Skjortan hittade jag. Svart i armymodell (med axelklaffar och sånt där) på HM. Men jag får väl springa och köpa den nu när jag INTE glömmer mitt bankomatkort.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du köpte inte den SVINDYRA från D.O eller?
Men den du köpte låter supersnygg.
Hade gott pussåkram

Sevy sa...

Grymt bra sida! Men du kan inte slå min! :P Hehe. Hoppas Peter blir nöjd med den! Puss o kram Sevcan,

Anonym sa...

Snygg! Sidan är verkligen så du!=P

Författaren sa...

fridalinnéa
Nja, det var lite mastigt pris på den tyvärr. Men den här är också skitsnygg.

lilly
Haha, tack ska du ha. Men som sagt, ingenting kan slå din!

sis
Då har jag lyckats!