17 maj 2007

SAOL BORDE TA EFTER MIG

Nu har jag filat på ett inlägg hela morgonen. Men det känns inte som om det är särskilt snällt att lägga upp det. Något kränkande är det nog. Inte för att jag tror att den här personen läser min blogg. Men skulle han söka på sitt namn eller så skulle säkert hans namn och mitt nypåkomna ord, som jag dock tänker avslöja för er snart, dyka upp.

Under allt, egentligen helt oväsentliga, tänkande kom jag fram till att ordet "kukdaskare" passade väldigt bra in på denna person.
Man kan egentligen översätta kukdaskare med wannebe, men det låter mycket roligare med kukdaskare. Men för att vara kukdaskare måste man just göra det i wannabe(-bigger-)bemärkelsen.

Han går i min klass och är rödhårig. Mer säger jag inte, men jag tror att det var mer än väl för många.

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha :D Klockrent! Kan inte du skriva det i hans studentmössa?