26 maj 2007

RÄTTVIST OCH RÄTTSTVIST

Elfsborg vann mycket rättvist må jag säga. Kliniskt avslut skapade 0-1 och det var efter en snabb och enkel omställning.

Snart kommer moster och mormor. De ska bo här i en vecka och vara här på studenten till exempel. Jösses. Det kommer bli livat i hågen.
Nu måste jag slänga skräp och duscha.

Det är lite halvintressant att följa IFK's skattehärva bli utredd. Det hela verkar jättemysko, om ni frågar mig. Vi gaisare gottar oss åt all olycka för andra lag, och det är självklart inget undantag den här gången. Speciellt inte när det är derby på måndag. Jag har beställt min plåt. Har du?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det blir ingenting på måndag för mig. Snyft. :'(

Författaren sa...

anonym
AAH?! Åh nej. Jag dricker en extra öl och skriker mig hes för två personer på måndag då!