27 maj 2007

REKOMMENDERAS: MAROON 5's NYA

Nu sitter jag uppe sådär onödigt länge igen.
Dels. Jag har redan vänt på dygnet och gårdagen gjorde inte saken bättre.
Dels. Jag måste bädda soffan.
Dels. Jag vill inte sova bort de timmar av ensamhet jag har tills jag måste vara social med mormor. Jösses. Jag kommer att sakta tyna bort de här dagarna.

Jag får slå på en film nu. Jag kommer somna efter två sekunder.
Kanske spela lite Football Manager. Ja. Det blir bra.
På natten gör man de smartaste nyförvärven.
Så får det bli.

För övrigt är Maroon 5's nya album helt galet sjukt bra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

du satt inte uppe onödigt länge. det var terapi snack med mej. grova problems som bara du kunde "lösa"
ahahaha!

tyna för guds skull inte bort dessa dagar. need u alive ! (:

Anonym sa...

Inga bra vanor du har skaffat dig!