17 maj 2007

STOR TÄVLING UTLYST

Okej. Alex Schulman är en riktigt konstig prick. Jag har inte bestämt mig för om jag ska älska eller hata honom. Men det står klart att man inte kan vara någonstans där emellan.
(Vilket sving det har blivit i mina tangenter sedan jag dammade rent det igår kväll!)

Nåväl. Jag utlyser också tävling. Helt galet bra pris också. En säck med guld till den som SIST kommenterar detta inlägg. Jag vill slå 588 inlägg som herr Alex mäktade med.
Jag väntar mig mängder av kommentarer och tävlingen är öppen under obegränsad tid.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Man får inget för att vara först och trogen kommentator?

Författaren sa...

sis
Du kan få en till krona.

Anonym sa...

hahaha en till till min samling menar du?=P Det var väldigt generöst av dig!

Författaren sa...

sis
Ja, du samlar ju på dem, så varför inte?