07 juni 2007

BAKSLAG

Okej.
Min halsmedicin - nåt kolioks med Ginseng och skit i - smakar precis så som jag föreställer mig en intergalaktisk gurgelbrännare. Eller Allgalaktisk om man nu vill det.

Det är verkligen som att få sin hjärna krossad av en guldtacka, omsvept i citronskivor. Jag lovar er.

För övrigt tror jag att min knäoptimism måste dämpas. I dag hos sjukgymnasten kom ett bakslag. Skulle göra ett utfallssteg precis som alla de tusen jag gjort genom mina dagar men den här gången knakade det till rejält under knäskålen. Nu skrapar det. Tar emot. Knakar. Knäpper. Men framförallt skrapar. Och är allmänt obehagligt. Inte alls roligt. Fan.

2 kommentarer:

Sophie sa...

Usch. Det låter inte kul. Men sist jag var hos Sten Björnum sa han att det snarare är vanligare att man får något bakslag än att man inte får det. Så kämpa på!

Författaren sa...

sophie
Mjah, inte så himla. Ja och Sten är rätt respekterad så vi får lita på honom! Tack detsamma!