07 juni 2007

NAVID MODIRI OCH GUDARNA

Det blev Picknickfestivalen som nationaldagsfirande. Sommarvärme och oerhört mycket folk. Jag och Anton inhandlade mat och dricka och de andra tog för sig. Myspys.
Vi kom framförallt för att mysa och se Navid. Navid Modiri.
Vi fick så mycket mer. Underbar liten festivalstämning. Napoleon visade sig vara ett helt okej band. Flera andra artister var också riktigt sköna som middagsmusik och så vips hade vi skapat oss riktig underhållning.
Vi som var där var jag, Anton, Elin, Fredrik, Hjalmar, Jenny, Josefin och Sigrid.
Navid Modiri var trots allt kvällens höjdpunkt. Grymt bra röj och de rätta låtarna på rätt ställen. Finstämt ibland. Okontrollerat röstläge ibland. Skönast i stan - Navid Modiri. Vars blogg du kan läsa här.

Hela dagen har varit så skön. Hoppas att morgondagen blir minst lika skön. Förhoppningsvis blir det lite mys med solning hemma hos Sigrid i morgon. Och på kvällen ska jag låta mig förföras av Coyote Ugly tänkte jag. Mhm. Så det så.Blev lite rädd när jag såg dessa intensiva blickar faktiskt. Shit liksom. Är ni kamerakåta eller vadå? Det var kärleksfullt sagt, jag lovar.

Dagens citat:
"Nu har du allt satt dig i din egen soppa!" /Fredrik angående Sigrid. Över huvud taget..?

Och så kan man sammanfatta hela kvällen med chillinötskrig. Heja heja. Heja Navid.

Navid och min kamera hade ett oerhört kärleksfullt förhållande ett tag. Vilka blickar som utbyttes. Han har sex med min kamera.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var en otroligt trevlig kväll!

Författaren sa...

sis
Mjapps, tack för medverkan.