15 juni 2007

LISA FÅR URSÄKTA

Antagligen sjunger eller sjöng Lisa Miskovsky helt underbart på Liseberg i kväll. Men jag hade inte lust att gå. Kul att gå på Liseberg ensam, för det första. För det andra är jag galet trött.
Direkt hem från jobbet, där jag fick lite tid över och kunde gymma en stund, och in genom dörren för att snöra på sig joggingdojjorna och ut på den heta asfalten.
Det gick oväntat bra att springa. Inte speciellt dåligt flås, inga problem med knäet även om det fortfarande skrapar och knakar och rispar oroligt under knäskålen vid flexion, och vänstervaden krånglade inte tillräckligt för att jag skulle behöva stanna! Det gör vi vågen för.

2 kommentarer:

Anonym sa...

weuhuuuu miiicke (samtidigt som vågen utförs) ! !

(;

Anonym sa...

it was me.. med såndär konstigt teckensnitt jag ville bara prova vad de blev om man skrev < a > :P ahaha
ha de!