16 juni 2007

ÅTRÅ

Vet ni vad?
Jag hatar Tele2-reklamen. Jag älskar samma Tele2-reklam. På samma gång.
Ja, ni vet vilken jag pratar om. I alla fall ni med kommersiella kanaler. Den där när en tjej och en kille klär av varandra och kysser varandra så hetskt att man tror att deras tänder ska slås sönder. Så får dom sms och de måste ta reda på vad som står i det men utan att sluta hångla upp varandra. Den lilla trettiosekunders reklamsnutten är bättre än vilken porrfilm som helst.

Så fort jag ser den blir jag omåttligt upphetsad inombords. Det pirrar till i hela kroppen.
Jag vill också.
Jag vill också känna ren jävla åtrå. (väldigt gärna med en gnutta kärlek inblandad också.)

EDIT: Jag hittade den på YouTube. Här får ni som inte sett den, eller inte vet vilken jag menar, se den.

6 kommentarer:

Anonym sa...

mmen åh. vadå med reklam vill ma väl sälja sitt varumärke.. får man detta då eller? annars stänger jag bara av när de kommer.

ska vii deppa tillsammans mickee? :/

Anonym sa...

Den åtrån fick jag känna på i natt, för första gången på väldigt länge.

Författaren sa...

vanda
Men eller hur. Jag kan dock inte stänga av när jag ser reklamen. Vill bara ha mer! Mer! Mer! Fast med någon annans armar runt omkring mig såklart.
Emo-mode är inklickat.


anonym
Jag är avundsjuk på dig, whoever you are! Grattis i alla fall. Hoppas på att mitt uppehåll också släpper någon gång i sommar.

Anonym sa...

Jag gillar inte den reklamen... Men jag gillar att känna så! ;)

Författaren sa...

jenny
Just nu, som singel, hatar jag också reklamen. Jag kan dock inte låta bli den för det. Vill-ha-begäret ökar dag för dag.

Anonym sa...

Gud vad jag älskar den reklamen! Det är typ enda anledningen till att jag kollar på reklampauserna ^^. Fast man blir sjukt sur om den inte dyker upp. Trevlig blogg du har förresten!