01 juli 2007

GRÅT INTE ÖVER SPILLD MELONDRINK

Chill dag över huvud taget. Riktigt slappt.
Halv åtta klev jag in hos TC som ställde till med förfest. Andreas, Jennifer, Marcus (se, nu har jag stavat rätt också! edit 070705), Mikaela och Anton (som i och för sig kom lite senare efter viss övertalning) myste kring köksbordet. Tävling utlystes och bestod i att reta upp TC så mycket som möjligt. En vass kommentar gav ett poäng. Markus och Andreas vann rätt överlägset tror jag.

Årets roligaste teckenspråksgrej, som i och för sig är oerhört svår att förklara, fick vi lära oss också. Klia sig på hakan så som om man funderar betyder tydligen "Jag är kåt". Hela kvällen lyftes till nya höjder med denna gest.
I övrigt skitskoj kväll som avslutades på Röda rummet, där de andra säkert fortfarande sitter.
Tjeckisk öl är verkligen grym.

Någon som inte är grym är Enrique Iglesias. Jag spyr på den jäkla pingissången. Speciellt remixad i högt jävla tempo av Göteborgs sämsta DJ?
Nåväl. Jag hade lovat mamma att komma hem tidigt och ja, en halvtimma hit eller dit spelade nog ingen roll.
Nu ska jag sova.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag sa ju det! En halvtimma hit eller dit, bagateller.

Författaren sa...

tc
Jo, jag måste verkligen lyssna mer än jag redan gör på dina råd!

Marcus sa...

Jo, vi satt fortfarande kvar då, men det kan vi tala tyst om. Och om någon frågar, så skyller jag allt på Therese. Utan att tveka.