02 juli 2007

TORRA HÄNDER ÄR... TORRT

En riktigt slö dag på jobbet i dag. Satte upp affischer på väggar. Inte några snygga bandaffischer och inte heller några solnedgångar med palmer i motsol. Men väl bilder på muskler och triggerpunkter. Intressant? Knappast. Jag stilade dock för mig själv och tyst för mig själv repeterade jag de svenska namnen på muskelgrupperna utefter bilderna och namnen på latin.

Mina händer är galet torra efter att ha spritat in ytterligare sju britsar i de sju behandlingsrum jag gick igenom i dag. Fortfarande en två tre fyra stycken kvar att gå igenom. Det betyder dessutom cirka trettio kuddar att byta örngott på. Jag får skaffa mig någon slags handkräm. Det är inte mysigt med torra händer.

Var och klippte mig i dag också. Håret var riktigt risigt. Svamplikt nästan. Nu är det ansat och ska väl vara snyggt fram till Yran och lite till typ.
Brevbäraren var snäll och slängde in Alla familjer är psykotiska hos mig i dag. Jag är lycklig. Men jag får läsa ut JPOD först.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men guuuuuud det låter mer händelserikt och intressant än mitt jobb just nu... ehrm stämpar på vita klisterlappar som jag sedan klistrar på kuverten.. ahahah! gud can't wait until tomorrow ;)