05 juli 2007

TÄVLING DÄR BARA JAG KAN VINNA

För övrigt har jag kraftiga i-landsproblem. Jag ska pimpa min laptop med lite kulör och motiv. Men kan inte bestämma mig. Nu mina fellow bloggers. Skall ni välja åt mig. Valet är uppe fram till och med söndag 8 juli tänkte jag. Så beställer jag på måndag. It's up to you!

Alternativ 1 Bamboo MF.Alternativ 2 Grön Cirklar n' stuff.
Alternativ 3 Grön Coca-Colastyle.Alternativ 4 Beige Flowerpower.
Alternativ 5 Surfdude.



Vilken av dessa designs skall jag välja?

















Och ja! Ni får kommentera och motivera om ni vill. Marcus gjorde det utan någon uppmaning! Urtrevligt!
Och jag kanske ska säga att bilderna kommer från Decalgirl så att jag slipper bli stämd för stöld.

7 kommentarer:

Marcus sa...

Jag röstade för det första alternativet. Svart är lite lurigt med tanke på att fingeravtryck syns ganska väl, men det kändes som den designen man klarar sig bäst på utan att riskera att tröttna. Jag är ambitiös, som till och med motiverar mitt val.

Sophie sa...

Alla var väldigt tjusiga, tycker jag. Jag förstår att det är ett svårt val... :) (Jag röstade på nummer två.)

Marcus sa...

Jag har blivit omnämnd två gånger i den här bloggen nu, det börjar närma sig kändis-nivå. =D

Författaren sa...

marcus
Du läser mina tankar innan jag ens tänkt dem. Det vill säga du inspirerar mig till att göra edits i inläggen - som att halvt uppmana folk till att motivera. Storslaget!
Och jag håller med dig, men jag kan ju tänka mig alla förslagen så jag väntar med spänning på vilket skin det blir. Och ja, nu är dessutom båda tillfällena rättstavade så ingen kan bli förvirrade!


sophie
Ja, och därför låter jag så klart folket rösta. Fegt, jag vet - men enkelt.

Anonym sa...

de är nåt speciellt med suuuuuurf motive´t och u know.. surfare. damn that hottie.....:'/

som du förstoood röstade jag d¨å på den sista som det dok inte verkar gå så bra för.

Anonym sa...

jag skulle inte tacka nej till någon av designsen, om jag hade 5 laptops dvs.
Jag röstade på den första. Den var clean, lite "Asien goes emo" (eeh?), och den passar fjantigt bra till ditt övriga rum.

Anonym sa...

fan, nu var jag ju försen ändå..:(