14 december 2007

ÅRET VAR 2002...

Sitter i skolan för kanske sista gången ikväll.
Det är vankelmodigt i allra högsta grad.
Det är snorkallt här inne. Kan inte vara mer än femton grader, trots att alla datorer är igång.
"Engelsmän," säger jag och skakar på huvudet.

Fem år. Det är en riktigt lång tid. Jag har blivit kanske tio gånger mer man sedan dess. Men det känns även som om jag har blivit dubbelt så mycket mer man under tre månader i England. Det är lite mycket läskigt att se sig själv växa upp.

Det springer omkring tomtar i min mage.

3 kommentarer:

eknander sa...

jaa det är underligt vad tiden går fort.. shit fem år helt sjukt..

Anonym sa...

Mr M!
Säger jag också. Tomtar i magen.

Författaren sa...

eknander
Mjo, det är helt galet.

anonym
Jag är riktigt nyfiken på vem du är. Tomtar i magen, vi har minst en sak gemensamt.